pas kawasan

Dewan Pemuda PAS Bagan Datoh ll Alamat Markaz : Markaz Tarbiyyah Pas Kawasan, Lot 4986, Perkampungan Ikhwan, Jalan Sungai Tiang Baharu, 36200 Selekoh, Perak || Emel DPPK : dewanpemudapasbagandatoh@gmail.com || Blog : www.pasbagandatoh.blogspot.com ll Facebook : Pemuda Pas Bagan Datoh

Rabu, 12 Ogos 2015

MAJLIS SAMBUTAN AIDILFITRI PASTI DAN PAS KAWASAN BAGAN DATOH MERIAH.

MAJLIS SAMBUTAN & JAMUAN AIDIL FITRI 1436 H PAS KAWASAN BAGAN DATOH MERIAH

Majlis Berlangsung Dengan Kerjasama PASTI Kawasan, Turut Dihadiri Pelbagai Kaum

BAGAN DATOH : Suasana yang meriah dan penuh kemesraan dapat disaksikan di Majlis Sambutan & Jamuan Aidilfitri peringkat PAS Kawasan Bagan Datoh. Majlis telah berlangsung pada 3 Ogos 2015 dan bertempat di Dewan Kompleks Pelancongan Bagan Datoh.

Kira-kira lebih 300 orang tetamu telah hadir memeriahkan lagi majlis kali ini. Majlis penganjuran ini adalah secara bersama pihak PASTI Kawasan Bagan Datoh dan PAS Kawasan Bagan Datoh. Pada kali ini turut ada kelainan apabila majlis berjaya di adakan di tempat awam yang telah berjaya menarik perhatian masyarakat sekitar.











Antara pengisian majlis dan program ialah pertandingan mewarna dan menulis tercantik bagi murid-murid PASTI, tazkirah Syawal, persembahan anak-anak PASTI, Ucapan alu-aluan oleh Yang Dipertua PAS dan Ketua DPPK Bagan Datoh.

 

Tiada ulasan:

jambori amal kuala kangsar 2008