pas kawasan

Dewan Pemuda PAS Bagan Datoh ll Alamat Markaz : Markaz Tarbiyyah Pas Kawasan, Lot 4986, Perkampungan Ikhwan, Jalan Sungai Tiang Baharu, 36200 Selekoh, Perak || Emel DPPK : dewanpemudapasbagandatoh@gmail.com || Blog : www.pasbagandatoh.blogspot.com ll Facebook : Pemuda Pas Bagan Datoh

Isnin, 28 Disember 2015

PROGRAM KEBAJIKAN : BACK TO SCHOOL BUKTI PAS TERUS ISTIQAMAH

Program Kebajikan : Back to School Dppk Bagan Datoh 2016 ( 6 )

PAS TERUS ISTIQAMAH
SIMPANG EMPAT RUNGKUP : Walau pun situasi politik ketika ini agak mencabar khususnya serangan ke atas PAS, namun gerak kerja dakwah, tarbiyah tetap diteruskan. Prinsip perjuangan PAS pastinya menuntut keredhaan Allah dalam perjuangan ini.

Tidak ketinggalan, misi kebajikan PAS turut diteruskan oleh pihak PAS Kawasan Bagan Datoh pada tahun ini. Back to School yang sudah masuk tahun ke 3 penganjurannya serta bermatlamat membantu mereka yang memerlukanya.

Pada petang tadi berakhir misi penyerahan bantuan sumbangan berupa beg sekolah dan peralatan tulis di Cawangan Rungkup. Melibatkan 3 cawangan berhampiran iaitu Rungkup Kechil, Simpang 4 Rungkup dan Sg. Lanchang. Seramai 7 orang penerima menerima sumbangan tersebut.

Terima kasih diucapkan kepada seluruh pihak serta penyumbang yang membantu menjayakan misi kebajikan pada kali ini. Tidak dilupakan kepada seluruh penerima.

Sebelum barang sumbangan disampaikan kepada penerima, ucapan serta sedikit tazkirah disampaikan oleh Ustaz Misbahul Munir.


Majlis ringkas penyerahan barang sumbangan telah pun disempurnakan oleh Yang Dipertua PAS Kawasan, Ustaz Misbahul Munir Masduki.

" BERISTIQAMAH HINGGA KEMENANGAN "

Tiada ulasan:

jambori amal kuala kangsar 2008