pas kawasan

Dewan Pemuda PAS Bagan Datoh ll Alamat Markaz : Markaz Tarbiyyah Pas Kawasan, Lot 4986, Perkampungan Ikhwan, Jalan Sungai Tiang Baharu, 36200 Selekoh, Perak || Emel DPPK : dewanpemudapasbagandatoh@gmail.com || Blog : www.pasbagandatoh.blogspot.com ll Facebook : Pemuda Pas Bagan Datoh

Rabu, 3 Ogos 2011

REJIM ZIONIS MENGGANAS

Israel terus mengganas 

RAMALLAH - Kekejaman rejim Zionis terbukti tidak mengenal waktu apabila tentera Israel menembak mati dua penduduk Palestin di Tebing Barat, semalam, iaitu pada hari pertama umat Islam seluruh dunia memulakan ibadah puasa. 

Pembunuhan tidak berperikemanusiaan itu berlaku di kem pelarian Qalandiya berhampiran Ramallah semasa tentera rejim mengadakan pemeriksaan rutin di kawasan itu. 

Menurut pegawai perubatan Palestin, dua lelaki berumur 23 dan 25 tahun itu ditembak di kepala dan perut. Jurucakap tentera rejim mengesahkan kejadian itu yang kini masih dalam siasatan. 

Sementara itu, tentera Israel melepaskan tembakan ke arah seorang tentera Lebanon di sempadan kedua negara, semalam selepas menuduh askar itu menembak ke arah mereka. 

Tiada sebarang kecederaan dilaporkan oleh pihak tentera Israel dan tidak dapat dipastikan sama ada askar Lebanon itu cedera dalam kejadian tersebut.

Tiada ulasan:

jambori amal kuala kangsar 2008