pas kawasan

Dewan Pemuda PAS Bagan Datoh ll Alamat Markaz : Markaz Tarbiyyah Pas Kawasan, Lot 4986, Perkampungan Ikhwan, Jalan Sungai Tiang Baharu, 36200 Selekoh, Perak || Emel DPPK : dewanpemudapasbagandatoh@gmail.com || Blog : www.pasbagandatoh.blogspot.com ll Facebook : Pemuda Pas Bagan Datoh

Khamis, 10 Ogos 2017

PROGRAM ZIARAH PAS KAWASAN BAGAN DATUK KE TANAH LALANG

PAS TERUS DEKATI DAN SELAMI HATI RAKYAT DI BAGAN DATUK
PAS Kawasan Bagan Datuk Ziarah dan Dekati Rakyat Di Kg. Tanah Lalang

Alhamdulillah, petang semalam ( 9 Ogos 2017 ) diberikan kesempatan pihak Dppk Bagan Datoh bersama-sama Penyelaras DUN Rungkup ( Tn. Hj. Mokheri Abdul Jalil ) dan Penyelaras DUN Hutan Melintang ( Tn. Hj. Ata Muniem Hasan Adli ) dan beberapa orang AJK PAS Kawasan telah menziarahi beberapa orang penduduk di Kg. Tanah Lalang.

Tn. Hj. Mokheri Abdul Jalil yang juga merupakan Timb. YDP PAS Kawasan juga mengambil kesempatan memberi khidmat rawatan Syifa kepada Sdr. Idris dan isterinya yang mengalami penyakit strok.

Dalam ziarah semalam juga, pihak PAS Kawasan menyelami kehidupan penduduk di sini dan menyampaikan sedikit sumbangan sebagai tanda kasih sayang dan keprihatinan pihak PAS.

Manakala bagi Tn. Hj Ata Muniem Hasan Adli selaku Ketua Penerangan PAS Kawasan meluahkan rasa simpati dan sedih bila mana melihat sendiri keadaan dan nasib beberapa penduduk di sini yang boleh dikatakan serba kekurangan serta memerlukan perhatian pihak berwajib.

Oleh itu, pihak PAS yang mengamalkan konsep politik matang dan sejahtera akan memastikan bantuan serta sumbangan selayakan diberikan tidak kira apa fahaman politik sekali pun.






1 ulasan:

Unknown berkata...

Adakah pendunduk bagan datoh perak yang nenek moyang dari jawa tengah. Indonesia.

jambori amal kuala kangsar 2008