pas kawasan

Dewan Pemuda PAS Bagan Datoh ll Alamat Markaz : Markaz Tarbiyyah Pas Kawasan, Lot 4986, Perkampungan Ikhwan, Jalan Sungai Tiang Baharu, 36200 Selekoh, Perak || Emel DPPK : dewanpemudapasbagandatoh@gmail.com || Blog : www.pasbagandatoh.blogspot.com ll Facebook : Pemuda Pas Bagan Datoh

Rabu, 22 November 2017

MAJLIS KONVO PASTI BAGAN DATUK 2017 CIPTA KEMERIAHAN DAN MAHABBAH

MAJLIS KONVOKESYEN & ANUGERAH KECEMERLANGAN PASTI KAWASAN BAGAN DATUK MERIAH DAN PENUH MAHABBAH

Perasmian Disempurnakan Bendahari PAS Kawasan, Ustaz Ahmad Jailani dan Penyampaian Hadiah, Anugerah Oleh Ketua DPPK



Majlis Konvokesyen dan Anugerah Kecemerlangan PASTI Kawasan Bagan Datuk 2017 telah berlangsung dengan jaya dan meriah pada 19 November 2017 lalu. Bertempat di Dewan Pertubuhan Peladang Kawasan ( PPK ) Bagan Datuk, Simpang Tiga menyaksikan kehadiran penuh ibu bapa dan keluarga ke majlis tersebut.

Para hadirin amat teruja dengan sambutan kali ini kerana kelainan dan kemeriahan dirasai bersama. Seramai 83 orang murid PASTI telah menerima hadiah dan seramai 19 orang turut murid dianugerahkan sebagai graduasi PASTI Kawasan kali ini. 

Majlis perasmian telahpun disempurnakan oleh AF. Ustaz Ahmad Jailani Abdul Hamid manakala majlis penyampaian hadiah dan anugerah disempurnakan oleh AF. Ustaz Mohamad Khairi ABdullah, Ketua DPPK Bagan Datuk.








Tiada ulasan:

jambori amal kuala kangsar 2008