pas kawasan

Dewan Pemuda PAS Bagan Datoh ll Alamat Markaz : Markaz Tarbiyyah Pas Kawasan, Lot 4986, Perkampungan Ikhwan, Jalan Sungai Tiang Baharu, 36200 Selekoh, Perak || Emel DPPK : dewanpemudapasbagandatoh@gmail.com || Blog : www.pasbagandatoh.blogspot.com ll Facebook : Pemuda Pas Bagan Datoh

Jumaat, 14 September 2012

JANJI DITEPATI : MOHON PIHAK BERKENAAN AMBIL TINDAKAN

PENDUDUK MAHU PIHAK BERWAJIB BERTINDAK ATASI MASALAH PEMANDANGAN DI PEKAN INI

Kesan kebakaran ke atas sebuah rumah kedai di sini hampir 2 tahun lalu mencacatkan pemandangan indah

BAGAN DATOH : Penduduk di sini memohon kerjasama baik daripada pihak tertentu serta berkenaan agar mengambil tidakan sewajarnya ke atas pemandangan di pekan ini. Ini berikutan sebuah rumah kedai yang telah hangus terbakar dalam tempoh 2 tahun lalu dibiarkan begitu sahaja.

Kedudukan lokasinya yang benar - benar terletak di tengah pekan di sini akhirnya mendatangkan pemandangan dan rasa yang kurang selesa penduduk tempatan khususnya. Ianya berhampiran dengan tempat meletak bas dan kenderaan serta berada di deretan beberapa buah rumah kedai yang lain.

Setakat ini, tiada tindakan oleh pihak tertentu untuk membangunkan semula bangunan yang terbakar ini. Oleh itu, pihak penduduk di pekan ini merayu agar pihak tersebut mengambil tindakan segera demi menjaga pemandangan dan keindahan tempat tersebut.




1 ulasan:

UMNO PARTI PENJARA berkata...

.

(( Take Note )) Anda Tentukan - Rakyat Terengganu Atau Rakyat Selangor Rakyat Terbodoh?..


Saya mohon sangat2 agar semua anak2 muda mengundi PR pada PRU ke-13. Mesti undi PAS, PKR dan DAP. Kita mesti ambil serius soal ekonomi dan perpaduan kaum. BN telah meninggalkan banyak hutang di setiap negeri. Ini akan membebankan kita.. Percayalah. Lihat sendiri selangor, bila PR memerintah kurang 5 tahun, hutang selesai. Bandingkan dengan Terengganu yang diperintah BN sejak 50 tahun dulu... Kat mana hebatnya Pemimpin UMNO yang menafikan kewibawaan Pemimpin Pakatan Rakyat? Mereka pun tahu tapi tetap mahu menafikannya.. sememangnya betul..

Terang2 tak wujud perpaduan dalam BN. MCA dan MIC terang2 menolak BN.

Pastikan anda memberitahu rakan2, emak ayah dan saudara yang kurang tahu soal ekonomi dan perpaduan kaum.... Walaupun terpaksa berada dlm kem BN dan UMNO, pastikan undi anda tetap kpd PR.... Yakin dan percayalah, anda tak rugi apa2 jika bg peluang kpd PR malah untung..

jambori amal kuala kangsar 2008