pas kawasan

Dewan Pemuda PAS Bagan Datoh ll Alamat Markaz : Markaz Tarbiyyah Pas Kawasan, Lot 4986, Perkampungan Ikhwan, Jalan Sungai Tiang Baharu, 36200 Selekoh, Perak || Emel DPPK : dewanpemudapasbagandatoh@gmail.com || Blog : www.pasbagandatoh.blogspot.com ll Facebook : Pemuda Pas Bagan Datoh

Jumaat, 22 Ogos 2014

MUKTAMAR TAHUNAN DPPN PERAK : " MEMACU DAKWAH, MENGUKUH THAQAFAH " TEMA KALI INI.

DEWAN PEMUDA PAS NEGERI PERAK BERMUKTAMAR KALI 31 DI MARKAZ TARBIYYAH AIR KUNING YANG DIPENUHI NOSTALGIA DAN KEBERKATAN

Telah berlangsung dengan begitu baik, perbahasan dan ucapan memperlihatkan kematangan para muktamirin pada kali ini.

TAIPING, Air Kuning : Bertemakan " Memacu Dakwah, Mengukuh Thaqafah ", Dewan Pemuda PAS Negeri Perak telah berjaya menjalankan muktamar tahunan buat kali ke 31 ini. Acara yang berlangsung di Markaz Tarbiyyah Air Kuning tersebut telah dihadiri daripada 24 dewan pemuda kawasan seluruh Perak.

Majlis perasmian pada kali ini telah disempurnakan oleh AF. Ustaz Muhammad Khalil Hj. Abdul Hadi, Timbalan Ketua Dewan Pemuda PAS Malaysia. Turut hadir mewakili Dewan Pemuda PAS Malaysia ialah En. Nasaie Ismail ( Setiausaha DPPM ), Tn. Hj. Noh Ahmad ( Timbalan Pesuruhjaya 3 PAS Perak ) dan beberapa pimpinan PAS di semua peringkat.

Muktamar yang telah berlangsung pada 17 Ogos 2014 ( Ahad ) itu menyaksikan ucaptama Ketua Dewan Pemuda PAS Perak telah dibacakan oleh Ustaz Akmal Kamaruddin ( Timbalan Ketua Dewan Pemuda PAS Perak ) sebagai mewakili Ketua , YM. Dr. Raja Ahmad Iskandar al-Hiss yang tidak dapat bersama majlis perasmian dan peringkat awal muktamar atas sebab tertentu. Namu beliau akhirnya dapat bersama di pertengahan muktamar.

Tn. Hj. Noh Ahmad selaku wakil Badan Perhubungan PAS Perak telah menyampaikan ucapannya yang penuh dengan nasihat serta pandangan buat ahli-ahli Pemuda PAS Perak khususnya. Beliau juga berpesan buat para muktamirin mengambil penganjaran serta pengalaman pimpinan terdahulu bagi memastikan perjuangan PAS terus di atas landasan yang sebenar.






















Tiada ulasan:

jambori amal kuala kangsar 2008