pas kawasan

Dewan Pemuda PAS Bagan Datoh ll Alamat Markaz : Markaz Tarbiyyah Pas Kawasan, Lot 4986, Perkampungan Ikhwan, Jalan Sungai Tiang Baharu, 36200 Selekoh, Perak || Emel DPPK : dewanpemudapasbagandatoh@gmail.com || Blog : www.pasbagandatoh.blogspot.com ll Facebook : Pemuda Pas Bagan Datoh

Rabu, 25 Oktober 2017

MAKAN MALAM AMAL : KUMPUL DANA, SIAP SIAGA HADAPI PRU 14

MAJLIS MAKAN AMAL PAS KAWASAN BAGAN DATUK DIHADIRI TIMBALAN PRESIDEN PAS

Majlis Bertujuan Mengutip dan Mengumpul Dana Pilihan Raya ( PRU 14 )



Parti Islam SeMalaysia ( PAS ) Kawasan Bagan Datoh telah mengadakan Majlis Makan Malam Amal pada 6 Oktober 2017 ( Jumaat ) sebagai langkah persiapan menghadapi Pilihanraya Umum ke 14. Majlis yang telah dilangsungkan di Dewan Utama Markaz Tarbiyah PAS Kawasan, Selekoh itu adalah bertujuan mengutip dan mengumpulkan dana pilihanraya di peringkat kawasan.

Majlis tersebut turut dimeriahkan lagi dengan kehadiran tetamu jemputan khas iaitu Dato' Ustaz Tuan Ibrahim bin Tuan Man, Timbalan Presiden PAS. Selain beliau, turut hadir ialah Ustaz Mohd Misbahul Munir Masduki iaitu Ahli Jawatankuasa PAS Pusat merangkap Timbalan Pesuruhjaya PAS Perak dan Yang Dipertua PAS Kawasan Bagan Datuk. Dalam majlis itu mereka turut berkesempatan menyampaikan ucapan dan ceramah.

Kehadiran tetamu yang memenuhi dewan menambahkan lagi semangat para petugas juga jentera pilihanraya. Disamping itu, kalam taujihat dan motivasi melalui ucapan dan kalam pengucapan yang disampaikan menyemarakkan lagi kesungguhan ahli-ahli dan pendokong PAS menghadapi PRU-14 khususnya.









Tiada ulasan:

jambori amal kuala kangsar 2008