pas kawasan

Dewan Pemuda PAS Bagan Datoh ll Alamat Markaz : Markaz Tarbiyyah Pas Kawasan, Lot 4986, Perkampungan Ikhwan, Jalan Sungai Tiang Baharu, 36200 Selekoh, Perak || Emel DPPK : dewanpemudapasbagandatoh@gmail.com || Blog : www.pasbagandatoh.blogspot.com ll Facebook : Pemuda Pas Bagan Datoh

Ahad, 21 April 2013

DUN N.54 : S.KESAVAN SAH AKAN TANDING KEKALKAN KERUSI HUTAN MELINTANG

SPR UMUMKAN, PERTANDINGAN 4 PENJURU BERLAKU DI DUN HUTAN MELINTANG SETELAH SEORANG CALON BEBAS DAN BERJASA DISAHKAN PENCALONANNYA

Calon bebas, Mat Shidi Hashim dan BERJASA, Azhar Abdullah jadikan PRU 13 ini lebih sengit selain muka baru bagi BN di DUN ini.

BAGAN DATOH : S.Kesavan sekali lagi disahkan percalonannya sebagai calon Pilihan Raya Umum ke 13 ini di DUN N. 54 Hutan Melintang. Selain itu, beliau yang juga merupakan penyandang kerusi DUN tersebut akan berhadapan saingan 4 penjuru. Ini berikutan pencalonan seorang calon daripada BN, bebas dan daripada BERJASA menjadikan situasi tersebut berlaku.

Dalam pilihan raya kali ini calon-calon yang akan bertanding di DUN tersebut ialah S. Kesavan ( PKR ), Subramaniam Ramani ( BN ), Mat Shidi Hashi ( Bebas ) dan Azhar Abdullah ( BERJASA ).







Tiada ulasan:

jambori amal kuala kangsar 2008