pas kawasan

Dewan Pemuda PAS Bagan Datoh ll Alamat Markaz : Markaz Tarbiyyah Pas Kawasan, Lot 4986, Perkampungan Ikhwan, Jalan Sungai Tiang Baharu, 36200 Selekoh, Perak || Emel DPPK : dewanpemudapasbagandatoh@gmail.com || Blog : www.pasbagandatoh.blogspot.com ll Facebook : Pemuda Pas Bagan Datoh

Isnin, 1 April 2013

JELAJAH NEGARA BERKEBAJIKAN : BAGAN DATOH TERIMA BAIK PESERTA JELAJAH!


JELAJAH NEGARA BERKEBAJIKAN : SAMBUTAN HANGAT RAKYAT BAGAN DATOH BANGKITKAN BAHANG PRU 13

Kehadiran Treler Negara Berkebajikan PAS ke kawasan Bagan Datoh disertai konvoi puluhan pancuan 4 roda disambut hebat penduduk sekitar Hutan Melintang ke Bagan Datoh

BAGAN DATOH : Rakyat sekitar kawasan Bagan Datoh merasa amat berbangga dan gembira apabila telah didatangi Treler Negara Berkebajikan PAS dalam siri jelajah hari terakhirnya di negeri Perak pada 29 Mac lalu. Turut bersama krew program jelajah tersebut ialah pelakon terkenal, Pak Jabit yang sama-sama memeriahkan serta menyampaikan ucapan ringkas untuk membangkitkan semangat rakyat dalam membuat perubahan seterusnya menjadikan negara ini sebuah negara yang berkebajikan.

Program Siri Jelajah Negara Berkebaikan adalah merupakan satu usaha penerangan dan pendekatan oleh pihak PAS kepada rakyat tentang usahanya menjadikan negara ini sebagai sebuah negara yang mempunyai kerajaan yang amanah dan tulus dalam pentadbirannya. Treler tersebut yang dijangkakan sampai di Bagan Datoh  pada jam 11 pagi ,29 Mac telahpun tiba terlebih awal berada di Parit 1, Sg. Sumun berhampiran rumah Timbalan Yang Dipertua PAS Kawasan, Tuan Hj. Ramlee @ Ariffin bin Husin.

Seawal pagi lagi, para penyokong PAS dan perserta konvoi berkumpul serta bersiap sedia untuk meneruskan program konvoi dan jelajah bersama treler Negara berkebajikan PAS. Konvoi bermula jam 10.00 pagi dengan perjalanannya menuju ke Hutan Melintang sebelum diteruskan ke arah Pekan Bagan Datoh, Simpang Empat Rungkup, Sg. Tiang Baroh dan Pekan Selekoh.

Konvoi tersebut telah ketuai sendiri oleh Timbalan Pesuruhjaya PAS Perak merangkap Yang Dipertua PAS Kawasan, Ustaz Mohd Misbahul Munir Masduki.   















Tiada ulasan:

jambori amal kuala kangsar 2008