pas kawasan

Dewan Pemuda PAS Bagan Datoh ll Alamat Markaz : Markaz Tarbiyyah Pas Kawasan, Lot 4986, Perkampungan Ikhwan, Jalan Sungai Tiang Baharu, 36200 Selekoh, Perak || Emel DPPK : dewanpemudapasbagandatoh@gmail.com || Blog : www.pasbagandatoh.blogspot.com ll Facebook : Pemuda Pas Bagan Datoh

Khamis, 19 September 2013

PEMUDA PAS DISERU TURUT SERTA IJTIMA TARBAWI PEMUDA PAS DI JOHOR BULAN HADAPAN!

IJTIMA’ TARBAWI PEMUDA PAS : DPPK BAGAN DATOH SARAN DAN GALAK AHLI PEMUDA TURUT SERTA MANTAPKAN ILMU

Lajnah Tarbiyyah dan Kepimpinan ( LTK ) mengharapkan seramai mungkin Pemuda PAS turun dan bersama di program tarbiyyah peringkat pusat tersebut.



BAGAN DATOH, Selekoh- 19 Sept : Dewan Pemuda PAS Kawasan Bagan Datoh melalui Lajnah Tarbiyyah dan Kepimpinannya menyeru kepada seluruh ahli Pemuda PAS Kawasan tersebut untuk menghadiri program Ijtima’ Tarwabi Dewan Pemuda PAS Pusat yang akan berlangsung daripada 4 sehingga 6 September dan bertempat di Pagoh, Johor.

Program anjuran Dewan Pemuda PAS Malaysia ( DPPM ) tersebut adalah merupakan anjuran kali ke 3 pada tahun ini setelah 2 kali sebelum ini telah dilakukan bertempat di Terengganu dan Selangor.

Menurut pemangku Pengerusi Lajnah, Ustaz Khairi Abdullah berkata bahawa adalah sangat perlu dan penting untuk seluruh Ahli PAS terutamanya golongan anak muda untuk menghadirkan diri ke program ini. Ini adalah kerana merupakan ruang dan kesempatan kepada Pemuda PAS untuk mendalami serta memahami perjuangan PAS yang adalah merupakan sebuah gerakan Islam di Malaysia.


Sehubungan itum beliau amat mengharapkan kepada seluruh Ahli Pemuda PAS di Kawasan Bagan Datoh dapat bersama menghadiri Ijtima’ Tarbawi yang akan berlangsung di Ledang, Pagoh, Johor.

Tiada ulasan:

jambori amal kuala kangsar 2008