pas kawasan

Dewan Pemuda PAS Bagan Datoh ll Alamat Markaz : Markaz Tarbiyyah Pas Kawasan, Lot 4986, Perkampungan Ikhwan, Jalan Sungai Tiang Baharu, 36200 Selekoh, Perak || Emel DPPK : dewanpemudapasbagandatoh@gmail.com || Blog : www.pasbagandatoh.blogspot.com ll Facebook : Pemuda Pas Bagan Datoh

Isnin, 24 Julai 2017

RAIKAN MAJLIS JAMUAN HARI RAYA PASTI TANJUNG BAYAN DAN JPRD HUTAN MELINTANG

RAIKAN MAJLIS JAMUAN AIDILFITRI PASTI TANJUNG BAYAN DAN JPRD HUTAN MELINTANG

Pihak Dewan Pemuda PAS Kawasan ( DPPK ) Bagan Datoh Penuhi Jemputan Raikan Majlis Jamuan Aidilfitri 1438/ 2017

Walaupun sudah dipenghujung bulan Syawal, namun suasana dan sambutan Hari Raya Aidilfitri masih meriah di sana sini. Tidak ketinggalan bagi PASTI Tanjung Bayan dan Jabatan Pilihanraya DUN Hutan Melintang untuk mengadakan majlis jamuan sempena Aidifitri pada tahun ini.






Pihak DPPK Bagan Datoh telah memenuhi jemputan majlis tersebut yang telah diadakan di PASTI Tanjung Bayan, Parit 24 Hutan Melintang pada petang semalam ( 23 Julai 2017 ).

Turut hadir sama meraikan majlis ialah Timbalan YDP, Tuan Hj. Mokheri Abdul Jalil, Ketua Penerangan PAS Kawasan, Tuan Hj. Ata' Muniem Hasan Adli, Ketua DPPK, Ustaz Khairi Abdullah al-Ijie dan beberapa orang lagi pimpinan PAS Kawasan dan DPPK / DMPK.

Pelbagai juadah/menu dihidangkan buat para tetamu yang hadir. Tetamu adalah terdiri daripada ibu bapa murid PASTI, guru PASTI, masyarakat setempat dan juga para pimpinan peringkat cawangan dan JPRD Hutan Melintang.

Antara menu istimewa ialah kambing golek, nasi impit, nasi beriyani, kuih-muih, soto sup dan lain-lain lagi.






Tiada ulasan:

jambori amal kuala kangsar 2008