pas kawasan

Dewan Pemuda PAS Bagan Datoh ll Alamat Markaz : Markaz Tarbiyyah Pas Kawasan, Lot 4986, Perkampungan Ikhwan, Jalan Sungai Tiang Baharu, 36200 Selekoh, Perak || Emel DPPK : dewanpemudapasbagandatoh@gmail.com || Blog : www.pasbagandatoh.blogspot.com ll Facebook : Pemuda Pas Bagan Datoh

Rabu, 7 November 2012

TAKZIAH : DPPK UCAPKAN KEPADA UST. MISBAHUL MUNIR , DOA YDP SIHAT SEGERA.


TIMBALAN PESURUHJAYA PAS PERAK KEMALANGAN JALAN RAYA, SELAMAT DAN DI MINTA REHAT OLEH PIHAK HOSPITAL

Ustaz Misbahul Munir, terlibat dalam kemalangan kecil jalan raya ketika mahu pulang ke Ipoh dari Bagan Datoh, namun hanya alami kecederaan ringan.


BAGAN DATOH : Dewan Pemuda PAS Kawasan Bagan Datoh mengucapkan takziah kepada Ustaz Misbahul Munir Masduki, Timbalan Pesuruhjaya 2 PAS Perak atas musibah yang berlaku ke atas dirinya. Walaupun beliau yang terlibat dalam kemalangan kecil jalan raya, berhampiran lampu isyarat persimpangan empat Jalan Sultan Abdullah menuju ke Ipoh hanya mengalami kecederaan ringan serta dirawat sebagai pesakit luar di Hospital Teluk Intan kelmarin.


Kemalangan yang berlaku pada jam 11. 00 malam itu, membabitkan kenderaan yang dipandu oleh Ustaz Misbahul Munir sendiri dan sebuah kenderaan lain ketika berhenti di persimpangan jalan raya. Beliau yang juga merupakan Yang Dipertua PAS Kawasan Bagan Datoh didakwa telah hilang kawalan pemanduannya kerana keadaan jalan raya yang licin dan basah akibat hujan pada malam kejadian.

Menurut Setiausaha Lujnah Penerangan PAS Pusat itu lagi, beliau mahu pulang ke rumahnya di Ipoh setelah mengikuti program di Bagan Datoh. Katanya lagi, sudah menjadi jadual harian bagi beliau untuk berulang alik ke kawasannya itu sebagai perjuangan dalam hidupnya.


Sebelum ini, beliau sendiri juga pernah mengalami kemalangan jalan raya di Behrang, Tanjung Malim yang mengakibatkan kecederaan teruk ketika mahu pulang ke rumahnya dari tempat program. Namun kemalangan tersebut tidak sedikit pun menghalang Ustaz Misbahul Munir untuk terus giat dalam bidang dakwah dan politiknya ketika ini.

Dalam kejadian kelmarin, kereta yang dipandu oleh Ustaz Misbahul Munir telah mengalami kerosakkan teruk di bahagian hadapannya dan telahpun di bawa ke bengkel untuk dibaik pulih. Beliau sendiri telah dirawat di Hospital Teluk Intan dinasihatkan oleh pihak doktor untuk berehat seketika waktu bagi mengelakkan kecederaan yang lebih teruk akibat kesan kemalangan lalu.

Dewan Pemuda PAS Bagan Datoh turut mendoakan agar Ustaz Misbahul Munir akan segera sihat dan selamat untuk kembali semula menjalankan tugas dan perjuangannya.

Tiada ulasan:

jambori amal kuala kangsar 2008