pas kawasan

Dewan Pemuda PAS Bagan Datoh ll Alamat Markaz : Markaz Tarbiyyah Pas Kawasan, Lot 4986, Perkampungan Ikhwan, Jalan Sungai Tiang Baharu, 36200 Selekoh, Perak || Emel DPPK : dewanpemudapasbagandatoh@gmail.com || Blog : www.pasbagandatoh.blogspot.com ll Facebook : Pemuda Pas Bagan Datoh

Khamis, 23 April 2015

PRK ROMPIN : DPPK BAGAN DATOH BERKEYAKINAN FAKTOR CALON DAN ISU SEMASA BERI KELEBIHAN CALON PAS

PRK P.091 ROMPIN : DPPK BAGAN DATOH MENYOKONG PENUH PEMILIHAN USTAZ NAZRI AHMAD SEBAGAI CALON PAS DI KERUSI PARLIMEN TERSEBUT

Dewan Pemuda PAS Kawasan Bagan Datoh yakin dengan keputusan PAS Pusat meletakkan YDP PAS Kawasan Rompin sebagai yang terbaik


BAGAN DATOH : Dewan Pemuda PAS Kawasan Bagan Datoh percaya dan yakin dengan perletakkan calon PAS pada Pilihan Raya Kecil ( PRK ) Parlimen Rompin kali ini adalah yang terbaik. Calon PAS, Ustaz Nazri bin Hj. Ahmad yang telah pun sah sebagai calon seusai proses penamaan calon pada hari semalam .

Yang Di Pertua Pas Kawasan Rompin, Nazri Ahmad diumumkan sebagai calon Pilihan Raya Kecil (PRK) Rompin.Pengumuman calon dibuat oleh Naib Presiden Pas, Salehuddin Ayob dalam satu ceramah di Rompin pada Isnin malam.
Nazri, 40, merupakan lulusan Universiti Al Azhar, Mesir, dalam bidang Syariah Islamiah dan merupakan anak watan Rompin.
Manakala calon BN yang akan bertanding ialah Datuk Hasan Arifin yang merupakan Timbalan Ketua Bahagian Umno Rompin. Pilihanraya kecil tersebut terpaksa diadakan berikutan kerusi parlimen tersebut kosong kerana penyandangnya Allahyarham Tan Sri Dr. Jamaluddin Jarjis telah meninngal dunia akibat nahas helikopter di Semenyih.
Menurut Pengarah Pilihanraya Dewan Pemuda PAS Kawasan Bagan Datoh, Sdr. Ahmad Nordin Samrin bahawa pilihanraya kecil di Rompin kali ini memberi peluang terbaik untuk PAS memenangi kerusi tersebut. Ini kerana dalam keadaan isu - isu rakyat dan negara menyaksikan kelemahan kerajaan di bawah pimpinan Datuk Seri Najib Abdul Razak ketika ini.
Antara isu hangat pastinya berkaitan GST dan persoalan mantan Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad kepada Perdana Menteri.





Tiada ulasan:

jambori amal kuala kangsar 2008