pas kawasan

Dewan Pemuda PAS Bagan Datoh ll Alamat Markaz : Markaz Tarbiyyah Pas Kawasan, Lot 4986, Perkampungan Ikhwan, Jalan Sungai Tiang Baharu, 36200 Selekoh, Perak || Emel DPPK : dewanpemudapasbagandatoh@gmail.com || Blog : www.pasbagandatoh.blogspot.com ll Facebook : Pemuda Pas Bagan Datoh

Khamis, 28 Mei 2015

DPPK BD : HARAP PARA PERWAKILAN & PIMPINAN MENJAGA AHKLAK KETIKA BERMUKTAMAR

MUKTAMAR ADALAH MEDAN MUHASABAH DAN MERANCANG MASA DEPAN PARTI

Perwakilan Diminta Pergunakan Medan Muktamar Sebagai Bermuhasabah Diri, Pimpinan dan Ahli Jemaah, Juga Tempat Untuk Menyusun Strategi Perjuangan.

BAGAN DATOH : Muktamar Tahunan seharusnya dijadikan sebagai tempat dan medium para perwakilan dan pimpinan bermuhasabah. Bukannya sebagai medan mencari salah dan menuding jari kepada pihak lain. Dalam masa yang sama juga gunakan ruang muktamar sebagai berbincang dan merancang strategi dalam usaha meneruskan perjuangan parti.
PAS Pusat akan bermuktamar pada 4 sehingga 6 Mei 2015 bertempat di Stadium Tertutup Kuala Selangor. Manakala Dewan Ulamak PAS Pusat dan Dewan Muslimat PAS Pusat akan bermuktamar pada 3 Mei 2015 bertempat masing-masing di KUIZM, Taman Melewar dan SACC Shah Alam.

Sementara itu pula, Dewan Pemuda PAS Malaysia pula akan bermuktamar di Dewan Jubli Perak, SUK Shah Alam pada 2 dan 3 Mei 2015.

Sehubungan menjelang muktamar ini, pihak Dewan Pemuda PAS Kawasan Bagan Datoh ingin menyatakan pengharapan kepada seluruh perwakilan juga pemerhati agar menjaga akhlak dan mematuhi segala peraturan sepanjang muktamar berlangsung.

Sebaliknya, ambillah peluang dan ruang bermuktamar tersebut sebagi medan meluahkan pandangan, idea bernas, teguran yang membina, merapatkan ukhwah dan menyatu padukan fikrah dan kekuatan demi kemenangan Islam di bumi Malaysia ini. 

 

Tiada ulasan:

jambori amal kuala kangsar 2008