pas kawasan

Dewan Pemuda PAS Bagan Datoh ll Alamat Markaz : Markaz Tarbiyyah Pas Kawasan, Lot 4986, Perkampungan Ikhwan, Jalan Sungai Tiang Baharu, 36200 Selekoh, Perak || Emel DPPK : dewanpemudapasbagandatoh@gmail.com || Blog : www.pasbagandatoh.blogspot.com ll Facebook : Pemuda Pas Bagan Datoh

Isnin, 13 Julai 2015

IHYA RAMADHAN : DPPK DAN AMAL BAGAN DATOH TERUS HULUR SUMBANGAN TENAGA

DPPK DAN AMAL BAGAN DATOH TERUS LAKUKAN KERJA AMAL SEMPENA RAMADHAN AL-MUBARAK

Dewan Pemuda PAS Kawasan ( DPPK ) Bagan Datoh dan Jabatan Amal ( AMAL ) Bagan Datoh Terus Sumbang Tenaga Hulur Sumbangan Bubur Lambok di Pekan Bagan Datoh.

 
BAGAN DATOH : Dewan Pemuda PAS Kawasan Bagan Datoh terus membantu PAS Kawasan Bagan Datoh dalam program baharu-baharu ini iaitu edaran bubur lambok di sekitar kawasan pekan Bagan Datoh. Kira-kira tenaga seramai 10 orang telah turun bersama YDP PAS Kawasan Bagan Datoh dalam menyampaikan sumbangan tersebut kepada para pengunjung pasar malam di sini.

Ketuanya, Ustaz Amir Hamzah Ibrahim menyatakan bahawa sebagai sayap kanan perjuangan pasti dan jemaah pastinya pihak pemuda sentiasa bersedia untuk membantu.

Dalam program tersebut, kira-kira 200 bungkus bubur lambok dapat diedarkan yang bermula jam 6 petang dan berakhir jam 7 malam. Sambutan yang baik daripada pengunjung membuktikan bahawa PAS masih relevan untuk diterima rakyat dan masyarakat.

Selain mengedarkan bubur lambok, pihak YDP dan Ketua Pemuda PAS Kawasan mengambil peluang dan ruang tersebut untuk beramah mesra bersama pengunjung dan peniaga.









 

Tiada ulasan:

jambori amal kuala kangsar 2008