pas kawasan

Dewan Pemuda PAS Bagan Datoh ll Alamat Markaz : Markaz Tarbiyyah Pas Kawasan, Lot 4986, Perkampungan Ikhwan, Jalan Sungai Tiang Baharu, 36200 Selekoh, Perak || Emel DPPK : dewanpemudapasbagandatoh@gmail.com || Blog : www.pasbagandatoh.blogspot.com ll Facebook : Pemuda Pas Bagan Datoh

Isnin, 6 Julai 2015

RAHMAT RAMADHAN : DPPK BAGAN DATOH AMBIL PELUANG IFTAR BERSAMA CAWANGAN SG. PERGAM.

RAMADHAN RAPATKAN UKHUWAH : DPPK BERBUKA PUASA BERSAMA PAS CAWANGAN SG. PERGAM

Mengambil Peluang Bulan Yang Mulia Untuk Rapatkan Ukhuwah Dengan Berbuka Puasa Bersama

BAGAN DATOH, Sg. Pergam : Pada 1 Julai bersamaan 14 Ramadhan yang lalu, Dewan Pemuda PAS Kawasan ( DPPK ) Bagan Datoh telah mengadakan ziarah dan berbuka puasa bersama wakil PAS Cawangan Sg. Pergam. 

Rombongan DPPK telah diketuai sendiri oleh Ketuanya, Ustaz Amir Hamzah Ibrahim. Turut bersama wakil DPPK ialah Timbalan Ketua, Ustaz Mohammad Khairi Abdullah, Setiausaha Ustaz Mustaid Saifuddin, dan Timbalan Pengerusi Lajnah Kebajikan, Kemasyarakatan & Perpaduan, Sdr. Mohd Zulfa Abdul Malek.

Majlis dimulai dengan sesi taaruf dan tazkirah Ramadhan oleh Ustaz Mohamad Khairi Abdullah yang juga merupakan Pengerusi Lajnah Tarbiyyah & Pengkaderan DPPK.

Seterusnya adalah majlis bacaan doa selamat dan kesyukuran. Seusai itu majlis berbuka puasa, solat jemaah fardhu Maghrib didirikan di surau Parit 7, Sg. Pergam.







Tiada ulasan:

jambori amal kuala kangsar 2008