pas kawasan

Dewan Pemuda PAS Bagan Datoh ll Alamat Markaz : Markaz Tarbiyyah Pas Kawasan, Lot 4986, Perkampungan Ikhwan, Jalan Sungai Tiang Baharu, 36200 Selekoh, Perak || Emel DPPK : dewanpemudapasbagandatoh@gmail.com || Blog : www.pasbagandatoh.blogspot.com ll Facebook : Pemuda Pas Bagan Datoh

Sabtu, 11 Jun 2011

RAJA LAWAK : NAJIB CAKAP PASAL WASATIAH DALAM ISLAM

BAGAN DATOH: Adalah satu lawak atau perkara lucu apabila Perdana Menteri Malaysia berbicara tentang kewasatiahan dalam Islam sebagai mana yang dituntut. Datuk Seri Mohd Najib b. Razak mengeluarkan kenyataannya itu sempena merasmikan sebuah majlis di Kuala Lumpur. Apakah layak seorang pemimpin sepertinya berkata mengenai keindahan islam?

Dalam masa yang sama rakyat negara yang diketuainya terus menerima dan melihat  kezaliman demi kezaliman yang dilakukan beliau. Bukankah itu perkara lawak dan lucu apabila orang zalim bercakap tentang keadilan dan kebajikan?

Dewan Pemuda Pas Bagan Datoh ( DPPK ) menganggap kenyataan beliau sebagai satu retorik dan ibarat seorang pembohong yang sudah lali dengan dosa dan pahala.

Layaklah kiranya Datuk Najib menyertai program realiti " Raja Lawak ".

Tiada ulasan:

jambori amal kuala kangsar 2008