pas kawasan

Dewan Pemuda PAS Bagan Datoh ll Alamat Markaz : Markaz Tarbiyyah Pas Kawasan, Lot 4986, Perkampungan Ikhwan, Jalan Sungai Tiang Baharu, 36200 Selekoh, Perak || Emel DPPK : dewanpemudapasbagandatoh@gmail.com || Blog : www.pasbagandatoh.blogspot.com ll Facebook : Pemuda Pas Bagan Datoh

Rabu, 22 Jun 2011

SIRI CERAMAH POLITIK : ANJURAN PAS KAWASAN

BAGAN DATOH : Pas Kawasan Bagan Datoh akan menganjurkan siri Ceramah Politik dan Isu Semasa sepanjang Julai ini. 

Ianya akan dimulai dengan Ceramah : Felcra Rungkup Milik Siapa ? yang akan menampilkan Sdr. Mazlan b. Aliman ( AJK Pas Pusat / Pengerusi ANAK ) pada 26 Jun 2011 ( Ahad )  jam 9. 00 malam dan bertempat di Pekarangan Rumah Hj. Juni ( Hj. Din ) Kampung sUNGAI Betul, Rungkup. Dijemput semua terutamanya para peneroka untuk mengetahui hak anda sebenarnya.

Siri diteruskan dengan Ceramah Isu Semasa oleh YB. Amiruddin b. Hamzah pada 2 Julai 2011 ( Sabtu ) yang masih belum ditentukan  tempat majlis tersebut.

Ceramah seterusnya pada 4 Julai 2011 ( Isnin ) jam 9 malam bertempat di Rumah Tn. Hj. Ramlee b. Hussin ( Timbalan YDP Kawasan ). Penceramah jemputan pada majlis tersebut ialah YB. Dato' Mahfuz b. Omar ( Naib Presiden Pas ) merangkap MP Pokok Sena, Kedah.

Pada 12 Julai 2011 ( Selasa  ) Pas Kawasan akan menampilkan penceramah YB. Firdaus b. Jaafar yang juga masih belum diketahui tempatnya.

Siri ceramah tersebut juga akan menampilkan penceramah dari seorang Exco Kerajaan Negeri Kelantan iaitu YB. Dato' Nik Mohd Amar B. Abdullah.Ceramah beliau akan berlangsung pada 24 Julai 2011 ( Ahad ). Namun tempat dan masa masih belum ditentukan oleh pihak pengangjur.

Dijemput kepada semua rakyat Bagan Datoh untuk sama - sama hadir dan memeriahkan lagi majlis ceramah.


Tiada ulasan:

jambori amal kuala kangsar 2008