pas kawasan

Dewan Pemuda PAS Bagan Datoh ll Alamat Markaz : Markaz Tarbiyyah Pas Kawasan, Lot 4986, Perkampungan Ikhwan, Jalan Sungai Tiang Baharu, 36200 Selekoh, Perak || Emel DPPK : dewanpemudapasbagandatoh@gmail.com || Blog : www.pasbagandatoh.blogspot.com ll Facebook : Pemuda Pas Bagan Datoh

Sabtu, 11 Jun 2011

TV3 : BALACI, BALACI DAN BALACI UMNO

BAGAN DATOH : Seusai sudah Muktamar Tahunan Pas Kali 57, masih lagi wujud bunyi - bunyi sumbang UMNO melalui balacinya iaitu TV 3. Sejak itu, para pembaca pemberita TV3 seolah - olah terpukau dan " hilang akal " apabila membaca dan terus membaca berita - berita demikian.

Dalam keputusan Muktamar lalu, telah berlaku pemilihan saf pimpinan Pas Pusat, yang menyaksikan Tn. Guru Hj. Abdul Hadi Awang kekal sebagai Presiden menang tanpa bertanding. Manakala jawatan Timbalan Presiden disandang oleh Tn. Hj. Mohammad b. Sabu mengalahkan dua calon lain iaitu Ust. Nasharuddin b. Mat Isa dan Tn. Ibrahim b. Tn. Man. Manakala tiga Naib Presiden terdiri daripada Datuk Mahfuz Omar, Datuk Husam Musa dan YB Salahudin Ayub.

Ucapan dasar Presiden yang bertemakan Membangun Negara Berkebajikan terus diperhangatkan media - media. Segala pendapat - pendapat dari individu tertentu dimainkan dalam akhbar, berita televisyen dan radio milik kerajaan UMNO- BN.

Dewan Pemuda Pas Bagan Datoh ( DPPK ) menolak segala serangan tersebut dan menganggap semua ini adalah mainan lama UMNO-BN yang sudah hilang punca.

DPPK juga menyeru agar kita semua memboikot dan hindari daripada balaci - balaci UMNO- BN ini dan terus nyahkan mereka ketempat yang sepatutnya.


Tiada ulasan:

jambori amal kuala kangsar 2008