pas kawasan

Dewan Pemuda PAS Bagan Datoh ll Alamat Markaz : Markaz Tarbiyyah Pas Kawasan, Lot 4986, Perkampungan Ikhwan, Jalan Sungai Tiang Baharu, 36200 Selekoh, Perak || Emel DPPK : dewanpemudapasbagandatoh@gmail.com || Blog : www.pasbagandatoh.blogspot.com ll Facebook : Pemuda Pas Bagan Datoh

Khamis, 29 September 2011

AHLI PAS MESTI FAHAM PERJUANGAN PARTI : UST. SYED QADIR

BAGAN DATOH : Perjuangan PAS sebagai sebuah parti politik Islam adalah memperjuangkan akidah dan syariat agama islam itu sendiri. Seluruh ahli dan penyokong PAS seharusnya faham dan mengerti dasar perjuangan parti bukanlah hanya sekadar berpolitik dalam pilihanraya semata - mata di negara ini. Demikian tegas Ahli Jawatankuasa Dewan Pemuda PAS Malaysia, Ustaz Syed Abdul Qadir Al - Joofree ketika menyampaikan pembentangan kertas kerja berjudul Tahaluf Siyasi anjuran Dewan Pemuda PAS Bagan Datoh.

Bertempat di Markaz Tarbiyyah PAS Selekoh, Dewan Pemuda PAS telah menganjurkan Liqa' Gabungan Pemuda PAS Bagan Datoh pada 26 September 2011 ( Isnin ) yang lalu. Pada majlis tersebut, pemuda PAS telah menjemput Ustaz Syed Abdul Qadir Al - Joofree yang merupakan Ahli Jawatankuasa Dewan Pemuda PAS Malaysia. Beliau yang juga merupakan penceramah  jemputan program Tanyalah Ustaz di TV9 dan radio IKIM FM telah membentangkan kertas kerja daripada Majlis Syura Ulamak PAS.











Tiada ulasan:

jambori amal kuala kangsar 2008