pas kawasan

Dewan Pemuda PAS Bagan Datoh ll Alamat Markaz : Markaz Tarbiyyah Pas Kawasan, Lot 4986, Perkampungan Ikhwan, Jalan Sungai Tiang Baharu, 36200 Selekoh, Perak || Emel DPPK : dewanpemudapasbagandatoh@gmail.com || Blog : www.pasbagandatoh.blogspot.com ll Facebook : Pemuda Pas Bagan Datoh

Selasa, 29 Mei 2012

AL - FATIHAH - SEMOGA ROHNYA DICUCURI RAHMAT.

SUNGAI SUMUN : Dewan Pemuda PAS Bagan Datoh mengucapkan takziah kepada Tn. Hj. Muhammad Haidzir Ajid dan keluarganya atas kepemergian ayahnya, Allahyarham Ajid bin Abdul Latif, 70 pada 27 Mei 2012.

Allahyarham yang sememangnya sudah uzur telah dihantar ke Hospital teluk Intan apabila disyaki menghidapi jangkitan kuman dalam saluran darah. Selama 3 hari terlantar dan dirawat di hospital, namun ajalnya telah tiba. Allahyarham meninggal dunia dan menghembuskan nafas terakhirnya pada jam 6. 40 petang di saksikan sendiri anak - anak dan isterinya di hospital.

Jenazahnya telah di kembalikan kepangkuan keluarganya di Kampung Parit 7, Sungai Sumun untuk di semadikan. Solat jenazahnya telah diadakan pada hari isnin jam 9.30 pagi seterusnya dikuburkan di Tanah Perkuburan Orang Islam Parit 5.

Allahyarham meninggalkan seorang balu dan 4 orang anak.

Hj. Muhammad Haidzir Ajid merupakan Pengarah Pilihan Raya Dewan Pemuda PAS Bagan Datoh. Didoakan semoga roh ayahandanya mendapat rahmat serta di tempatkan bersama orang -orang soleh.

1 ulasan:

Abu Syaukah berkata...

Al fatihah..semoga rohnya dicucuri rahmat...amin,

jambori amal kuala kangsar 2008