pas kawasan

Dewan Pemuda PAS Bagan Datoh ll Alamat Markaz : Markaz Tarbiyyah Pas Kawasan, Lot 4986, Perkampungan Ikhwan, Jalan Sungai Tiang Baharu, 36200 Selekoh, Perak || Emel DPPK : dewanpemudapasbagandatoh@gmail.com || Blog : www.pasbagandatoh.blogspot.com ll Facebook : Pemuda Pas Bagan Datoh

Sabtu, 28 Julai 2012

EHYA' RAMADHAN 1433 PAS BAGAN DATOH : MAJLIS IFTAR DAN TAHLIL BERSAMA JEMAAH MASJID

KEHADIRAN JEMAAH MASJID MENAMBAHKAN KEMERIAHAN DAN SYIAR IBADAH PUASA DI MAJLIS IFTAR DAN TAHLIL DI MASJID ISLAHIAH, MATANG KUNDA

Walaupun tanpa kehadiran YDP PAS Kawasan, majlis tetap meriah.

MATANG KUNDA - 27 Julai: Kehadiran pimpinan PAS Kawasan Bagan Datoh ke majlis berbuka puasa dan bacaan tahlil di Masjid Islahiah telah memeriahkan majlis tersebut. Ianya adalah merupakan salah satu program yang diatur sepanjang bulan Ramadhan kali ini.

Walaupun tanpa kehadiran Yang Dipertua PAS, Ustaz Misbahul Munir Masduki yang terpaksa membatalkan bersama jemaah masjid pada majlis tersebut kerana mempunyai urusan lain tetap dimeriahkan dengan kehadiran para jemaah lain.

Majlis yang bermula seawal jam 7 malam itu dimulai dengan majlis bacaan tahlil yang diketui sendiri Imam masjid merangkap pengerusi masjid, Ustaz Mohd Fairos Asyhari.

Seterusnya majlis diteruskan dengan penyampaian tazkirah ringkas daripada wakil pimpinan PAS kawasan, Ustaz Dzhahrul lail Dardiri.

Ustaz Dzahrul lail ketika menyampaikan tazkirah Ramadhan sementara menanti waktu berbuka puasa.

Para jemaah sedang mendengar tazkirah yang disampaikan penceramah.

Adik - adik yang tidak sabar menanti masuk waktunya berbuka.

Kelihatan para jemaah menanti waktu berbuka.

Para jemaah duduk sambil menantikan masuknya waktu berbuka.

Bersedia untuk menjamu selera.

Para jemaah sedang menjamu hidangan berbuka puasa.



Tiada ulasan:

jambori amal kuala kangsar 2008