pas kawasan

Dewan Pemuda PAS Bagan Datoh ll Alamat Markaz : Markaz Tarbiyyah Pas Kawasan, Lot 4986, Perkampungan Ikhwan, Jalan Sungai Tiang Baharu, 36200 Selekoh, Perak || Emel DPPK : dewanpemudapasbagandatoh@gmail.com || Blog : www.pasbagandatoh.blogspot.com ll Facebook : Pemuda Pas Bagan Datoh

Selasa, 26 Julai 2011

RAKYAT PERLU UBAH KERAJAAN ZALIM : NIK AMAR

BAGAN DATOH : Melihat suasana politik negara yang semakin tenat di bawah pimpinan UMNO - BN rakyat seharusnya berfikir dan bertindak untuk mengubahnya. Pentadbiran yang menzalimi rakyat tidak sepatutnya terus disokong dan diberi mandat memerintah. Namun situasi ini amat takut untuk dilakukan dan dilaksanakan rakyat di negara ini.


" Rakyat perlu bangkit dan bangun serta ubah kerajaan sekarang. Keamanan negara tergugat kerana ditadbir jauh daripada ajaran agama Islam. Pemerintah yang tidak laksana hukum dan undang - undang Islam memang tidak selamat." Ujar YB Dato' Nik Amar bin Abdullah juga selaku Exco Kerajaan Negeri Kelantan dalam ucapan ceramahnya.

" Kerajaan UMNO - BN janganlah lupa dan bongkak. Bila dah lama kuasa tu yang lupa rakyat. Ditindasnya rakyat dengan pelbagai kekejaman." Tambah beliau lagi.

Beliau berceramah di majlis ceramah politik anjuran pihak Pas Kawasan Bagan Datoh kelmarin.

Tiada ulasan:

jambori amal kuala kangsar 2008